3 haftadır diyet uyguluyorum açlık tokluk şekerim genelde normal . Bazen açlık şekerim100-110 çıkabiliyor . Bugün endokrin doktoruma genel sonuçlarımı attığımda bana insülin başlayacağını belirtti. Aranızda insülin kullanan var mı değerleriniz çok mu yüksekti yada sınır nedir bünün kullanımı için . Zaten haftalardır stresteyim şekerim kaç çıktı çıkacak diye yemek yerken 100 kere düşünüyorum artık sürekli ağlama modundayım hormonlardanda dolayı . Bu şeker olayını nasıl çözümleyebilirim. Yada aranızda şekeri olup Doğum yapmış kimse varmı bebeğinizin zeka ve vücüt gelişimi nasıldı