Gulsah44 Lansinoh krem aldım biraz rahatlattı ama her emzirmeden sonra sürüyorum yinede agrisi geçmedi 😔başka önerisi üzerine oan var mi
Neseozkan Gulsah44 silvernuse göğüs kalkanı alabilirsin canım hem nemli kalmasını sağlıyo hem içinde süt biriktiği için göğüs ucunu iyileştiriyo. Ya da sudocream alabilirsin
Mevsimbahar Gulsah44 Gulsah44 ablamada ayva çekirdeği iyi gelmişti ayva çekirdeklerini çıkar çay bardağının dibine bırak üzerini geçmeyecek çok azıcık geçecek kadar su koy çekirdeklerin özlerini salgılamasını bekle sonra o salgıyı pamuk bandırarak göğüs ucunu sil ve göğüs ucunda beklet
Ozlemyy Gulsah44 ben emzirme eğitimine gittim,orada bana lansinoh gibi kremlerin iyi gelmediğini söyledi onun yerine susam yağı iyi geliyormuş,yada doktorun gögüs için vereceği krem o yüzden bende almadım hiç.
Karvilsu Emzirme öncesi ve sonrasında kendi sütünle temizle kreminide ihmal etme bir kaç gün içinde geçmesi lazım canım
Reykzy gümüş kapak çok övüldü dayanamadım aldım iyi ki almışım oğluşum ilk ucunu tutuyodu ona ragmen yaram olmadı bir haftadr kullanıyorum çok memnunum
Reykzy tugceenurr silver nurse aldım anneler günü indiriminden 170 liraydı ama gitti gidiyorda da 175 fln fiyatı kesin alın hayat kurtarır
tugceenurr Reykzy Alıcaktım benimde aklımda ama marka çok olunca aklım karışmıştı. Teşekkür ederim bundan alacağım kesin.