Aydann benim sanci hissim cok farkliydi belim tutuldu adim dahi atamiyordm bacaklarim geriliyordu oturup kalkamaz hale geldim gittim direk nst kendim istedim icim rahat etsin diye doktorda şaşırdı zaten bel tutulmasi olarak hissettim icin yogun sanci vardi biraksa dogurucaktim 2gunde kesildi simdi rahatim iyi geldi ama iste bebegimin hareketleri azaldi sadece