Kızlar 19+4 teyim temin lavaboya gittim ıdrarımı yaptıktan sonra peceteye sildim iki damla kan vardı. Daha sonra tekrar sildim yoktu . Acaba çok afedersiniz popomdan mi geldi gün içinde büyük tuvaletimi yapmıştım da . Dr umu aradım açmadı msj attım. Acaba napmam lazım var mı başına böyle birşey gelen.