Dilan1636 Bebeğin günde 10 kez tekme atması lazımmış ama benim ki atmıyor 8 aylık olduk tık yok cocukda çalışıyorum ben yoruluyorum diye o da mı yoruluyor acaba endişelenmeye başladım
Ebrs Dilan1636 bende 8 ayligim yani 33 haftaligim, 2-3 gündür bizimkide atmiyo cok fazla. Ustelik ben calismiyorumda yani yorulmuyo da bebegim. Acaba diyorum bu aylarda normal mi🤔
[silindi] Dilan1636 doktoruna haber vermelisin doktorum bu son ayında cok dikkatli olmam gerektiğini hareket etmezse hastaneye gelmemi söyledi. Allah korusun canım son ay riskli bi git doktoruna
GozdeCemre Dilan1636 bende 8 aylığım öle aman aman oynamıyor canım hissediyorum hareketlerini ama çok hafif öle gümbür gümbür vurmuyor dönüyor bazen yavaşça yapıştırıyor ama 3 saatte 1 kesin hareket etmesi gerekiyormuş bu aylarda o yüzden takip et 1 kere bile Olsa say akşama kadar
Nezahatozen sen yorulduğunda bebek de yoruluyor canım istersen bi çikolata ye uzan eğer hareketini hala hissetmezsen biraz biraz olmadi doktoruna git canim