arçelik kurutmalı mak kullanıyorum ilk ayından itibaren sorun cıkardı bana. 1 kere değişim 6 kere servis geldi fakat sorun devam ediyor.Gösterdiği sürede bitmiyor,çamaşırlar ıslak, aşırı kırışık ve makina kokulu çıkıyor(bosuna yumusatıcı koyuyorum,detarjan bile kokmuyor )..Servis kayıtları fatura vs herseyı hazırladım tüketici mahkemesi ile ilerleyeceğim.
makina fiyatı 5000 tl suan ama değmez!!!