yaseminan Kızlar kuzenim doktor geçen normal doğum hakkında konuşurken kendisine normal doğum sırasında ıkınmadan dolayı kadınlar dışkısınını yapabiliyormuş diye sordum oda bana artık normal doğum için gidenlere bi ilaç veriyorlar bağırsağı boşaltıp öyle doğuma alıyorlar dedi ilk defa böyle birşey duydum böyle bir durum yaşayanınız oldu mu
Neseozkan yaseminan lavman yapılıyor canım artık bağırsaklar temizleniyo daha rahat ıkınabiliyosun o yüzden
Dorukunannesi95 Pregnantmom ayyyyyyy aç gidelim o zaman ayyy hic boyle dusunmemistimmmm şok oldum şuannn
Nebahathumeyra Dorukunannesi95 aç gitmek de iyi değil belli bir zamandan sonra emirsin iyice bitiyor aç olduğun için ben de aç gitmiştim çok pişman oldum büyün gücüm enerjim bitti bir süre sonra aç aç sancı çekmekten ıkınmaya enerjin gücün kalmıyor
Bulut74 Dorukunannesi95 küçük bi şişe veriyorlar. Ucu sivri, popona sokuyon, sıvıyı içine boşaltıyon. 5-10 dakka sonra, büyük tuvaletini yapıyorsun. Bütün için boşalıyor. Bazı hastanelerde, hemşiler, ya da ebeler yapıyor.
Mevsimbahar yaseminan ohooo yıllardır var aynen lavman kalcadan küçük bi tüp boşaltıyolar yada sen yada aileden biri her kim yapıyosa anında wc koşuyosun, apandist ameliyatı sonrası banada yapmışlardı gaz sancım içim muhteşem bişey 🙈
Reykzy Lavman kolay aç gitme çok yorgun düşersin doğumun ne kadar sürücegi belli diil ben sabah muayeneye gittim doğuma alındım suni sancı aldım açılmam olmadı sezeryana aldılar geceye kadar öldüm açlıktan
Bulut74 Dorukunannesi95 yok canım ufacık ucu, kocaman bişey değil korkma. Hiç fitil kullanmadın mı onun kadar kalındır en fazla 🤗😉
Oglumabioluyor60 yaseminan evet yapılıyo eskıden yoktu bazı devlet hastanelerınde vermıyolarda bnm bi tanıdıgıma vermedıler yada acıl dogumlarda vermıyolar canım
momof3 yaseminan Lavman yapılıyor ama onu burda anlatmamız hoş olmaz internetten bakabilirsin ne olduğuna 😊🙌🏻