Kızlar selam. Dün 32. Haftama yönelik devlet hastanesinden çalışabilir raporu aldım. Doktor çıktı da vermesine rağmen bugün kurumum sistemde herhangi bir şey gözükmüyor diyor:/ şansa doktorun sekreteri de izinliymiş bugün🙁 ne yapacağım ben? Fazla fazla mı çalışıyorum şimdi?