Makbuss1 ben yaptırmamıştım ama 36. Haftaya geldiğimde kontrolde dr bebeğin karnının büyük olduğunu benim gebelik şekerimin olabilceğini söyledi. Artık varsa da var yüklemeye gerek yok diye düşünürken ben,dr “bebeğe ona göre yaklaşacaklarını bunun bebeğin doğumundan sonraki süreçte tedaviye ihtiyacı olup olmadığını belirlemek için yapılması gerektiğini”söyledi. (Tr’de nasıl bilmiyorum Almanya da yaşıyorum)
Velhasıl 36.haftamda şeker yüklemesi yaptırdım. Abartıldığı kadar yokmuş, aç karnına 2büyük bardak vişne suyu içmek.. yaptırın gitsin vallahi. Diyet yapıyorum kilo almam da durdu bebeğin kilosu da 4ü geçecekken 3200de kaldı iyi oldu.