Arkadaşlar merhaba ben yaklaşık 34 haftalık hamileyim doktorumun belini incitmesinden ve gittiğim hastahanenin doğum odalarını pek hijyenik bulmamamdan dolayı yeni bir doktor arıyorum ortadoğu hastahanesinde
hem ilgisi hemde ameliyatına güvendiğiniz doktorlar varsa bilgi verir misiniz teşekkürler şimdiden 🙏🏼