Madecasol kullan doğum bitip izlerin sabitleştiği zaman, benim kız kardeşimde şerit gibi çatladı, her gün madecasol kullandı zaten bitkisel bi krem kimyasal değil zararıda yok, ameliyat izi sivilce izi yara izi delik çukur çatlak herşeyi geçiriyor, şuan bikinileri giyip benden rahat denize giriyor şimdide sıra bende bende onu kullanıcam, kullanmadığım bi mazot yağı kaldı genetik kuzum annende varsa her türlü çatlıyosun uğraşma bende hint yağı badem yağı zeytinyağı bir sürü şeyle vıcık vıcık gezdim baktım çare olmucak bıraktım çatlıyorum çünkü, direk doğumdan sonra kullan madecasolu, birde netten bak bazısı e vitamini bazısı bepantenle karıştırıyor belki daha etkilidir ama kız kardeşim sadece kremi sürdü hergün kokusuda çok hoş 😊🥰