Kbradmrdg Htcnrksalan son 64 nasipse 31 haftalığız ne şişme gibi şikayetim ne de çatlağım oldu çok şükür 🙏🏻 Tek sıkıntım miğde yanması 🙈😂
Htcnrksalan Kbradmrdg yaa ne güzel 😊 bende de mide yanması felan hiç olmadı. Herkesinki farklı işte 😊
Arendeniz Son 115 ama hafif ayak şişliği yaşıyorum masa başında çalışıyorum Arada hareket ediyorum ama engel olamıyorum yine de 🤷♀️
Htcnrksalan Arendeniz hmm olunca oluyo malesef engel olamıyosun 🤗 bende evdeyim sürekli iş yapıyorum hareket ediyorum yürüyüş yapıyorum ama yinede akşama ayaklar şiş 😊
burcu_omer Htcnrksalan sizinle aynıyız 25+3😊 mide yanması dışında başka bir sorun yok çok şükür cinsiyeti ne
Sitemkar Htcnrksalan son 74 gun kaldi ayaklarim ellerrim yuzlerim sisti simdiden ..insallh hayorlisiyla atlatiriz bu gunlerimizi😊
Htcnrksalan Sitemkar bende aynı durumdayım inşallah hayırlısıyla atlatırız bugünleri miniklerimiz sağlıklı olsunlar da 🙏😊