Zelnuray Arkadaşlar nolur yardım edin giden var mı plasentan aşağıda gittiğim doktor kabul etmedi riskli diye nolur yardım edin
Ayckntmt Zelnuray korkma canım aşşağıda olduğu için büyük hastanede doğum yapmanı ister doktorlar arkadaşımın başına gelmişti ama doğumu çokda normal oldu her ihtimale karşı önlem alıyor doktorlar kaçıncı haftadasın kanaman oluyormu
Zelnuray Ayckntmt kanamam olmadı canım 32 haftayım ben normalda başka doktora gidiyodum o doktor beni kabul etmedi ibrahim beyi önerdiler
Ayckntmt Zelnuray oh maşallah arkadaşımı zar zor 34. Haftaya ulaştırdılar kanaması oluyodu çünkü sen doktorunu ayarla devlet hastanesini önerirler böyle durumda zaten korkmayın diye yazmak istedim