Merhaba anneler, anne adayları ve güzel kalpli anne olmak isteyen bayanlar 💙
sürekli forumda oruç tutuyor musunuz gibi post açıyorsunuz ve inanılmaz kargaşa çıkıyor en çok yorumun olduğu post genel olarak neden oruç tutuyorsun ya da sen neden tutmuyorsun gibi tartışmalara neden oluyor. Hayır mübarek günde kalp kırmaya değmez. İsteyen tutar,, ki tutanların Allah yardımcısı olsun tutmayanlar da kazasını verir istemezlerse vermezler kendi bilecekleri iş. Ama demek istediğim şu; siz bu konuları o kadar büyütüyorsunuz ki kimisinin acil sorunlarını bu postlar yüzünden göremiyoruz en altlara düşüyor. Artık bu tarz postun paylaşılmaması tarafındanım.. herkes kendi bebeğini düşünerek hareket eder, kimse düşünmeden plan program yapmaz. Lütfen bu tarz konular açıp diğer önemli postları görmememizi engellemeyin 🙏🙏 sevgiler, hayırlı Ramazanlar 💐