Baldudakannesi Kızlar selam sona geldik artik 37+3 haftalık hamileyim doktor kontrolümde bebegimin 3400 kilosu oldugu boyununda 53 cm oldugunu söyledi bana normal dogum yapamayacakmisim gibi geliyor doktorum dogumumun normal olabilecegini soyluyor ama korkuyorum
Baldudakannesi Yasemincifci evet iyi gelisimi cok sükür ama insan ister istemez iri olunca korkuyo normal yapmaktan