EliniVermiyorHayat Serenkcbi Bende korkuyordum ama şuan iyiyim herşey güzel olacak ALLAHIN izni ile o sancı dalgalarını çekecez sonra herşeyi unutcaz ve inan başa gelen çekiliyor güçlü olmak zorundayız.Normal doğum mu peki sizinki
CansuCeylangil EliniVermiyorHayat cok haklisiniz Rabbim büyük yardim edicek İNŞALLAH belirtileriniz var mi
EliFurkan CansuCeylangil hiç bi belirti yok 😅 nst de tek bir tane sanci cikti oda dikkate alinmiyo 😄 bekliyoruz bakalım 20 sine kadar. Senin var mi ☺
EliniVermiyorHayat CansuCeylangil pazar gününden beri ağrılarım var şuan bile sancı çekiyorum sancı geldikçe yürüyorum evde yarını beklemek istiyorum gece zorlamazsa bizim kız🤗
Sibelylmz Arkadaşlar emin olun kalabildiği kadar kalsın 😀😀😀😀 uykusuz geceler basliyor sonra 😀😀 bizim bugün 16.gunumiz oldu 39+6da normal doğum yaptım bende
CansuCeylangil EliFurkan benimde yok dedigin gbi sancı cikiyo ama yeteri kadar olmadığı icin dikkate almıyorlar normal diyorlar😂 beklemeye devam🙏 he bu aksam migde ağrısı çekiyorum ara ara nedeni ne anlamadim