Hiratrkd Kızlar burada dogum yapmayı dusunen ya da yapan var mı ? Gıdenler varsa hangı doktora gıdıyosunuz cevaplarsanız sevınırım 🙂
Mevsimbahar Hiratrkd ya bu medilife sprularına kimse cevap vermiyor ya bende medilife gidiyorum beylikdüzü betül kuruya ama memnun sayılmam
Nisanurnur Hiratrkd ben ilk cocugumu orda dogum yaptım senem hanımda cok memnun kaldım smdi yıne ona gidicem inş
T-24 Hiratrkd 1 ay önce doğum yaptım doktorum filiz hanımdı memnun kaldım hem doktor açısından hemde hastane açısından .
Hiratrkd Mevsimbahar canm ben burcu betul kazdala gdıyorm olması gerektıgı bı doktor ne cok cıvık ne de cok despot nasıl davranması gerektıgını ıyı blıyo normal dogum yancısı kendısı ama benm bebek buyuk ıhtımalle makat gelısı o yuzden sezaryen olma ıhtımalım var
Aslifatih Mevsimbahar yanlış anlamazsaniz bisey sorucam bende ona gidiyorum ama neyinden memnun değilsiniz bizim bilmediğimiz veya farketmedigimiz bisey mi var acaba 😊
Mevsimbahar Nisanurnur orda mı hala senem hanım bi bakarım onada ya betül hanıma gidiyorum ama sevimsiz samimiyetsiz güven alamıyorum ne biliyim saanki işini severek yapmıyor
Hiratrkd Nisanurnur selda hanıma da gttım ama braz ters davrandı bebegın esı asadaydı benm daha 20. Haftalarda donebılır falan demedı kı dondude yukarı cok skur hemen sezaryen yaparım dedı oyuzden bdaha gtmedm
Nisanurnur Mevsimbahar hala orda senem hanım ıkıncı hamılelegım ona randevu aldım ondan baskasına gıtmem kadın guven verıyo gıdınce anlarsınız ama hastası cok tandevu almak zor aylar öncesinden almak lazım
Hiratrkd cananikra evet alı beyı bende duydm ıyı bı dr mus ılk gebelıgımde erkek doktordu bu da bayan olsun dedm bakalm nolcak 😊
Mevsimbahar Aslifatih ya böyle samimiyetsiz bitsede gitsem havasında ilgisiz yapmacık güven vermiyor ben normal doğum düşünüyorum doktorun sıcaklığının önemli olduğunu düşünüyorum.
T-24 Hiratrkd Normal doğum yaptım Hem ebe hem bebek hemşiresi hem de benimle ilgilenen hemşireden memnun kaldım
T-24 Hiratrkd Benim kaldığım oda ufaktı bildiğim kadarıyla geniş odalarıda bulunuyor şans meselesi oda işi o an hangisi müsaitse benm gittiğim zaman yaklaşık 6-7 oda doluydu canım