Mervezngn canım benim de 20 haftalikken lekelenmem oldu doktorum kalp atışları suyu herşeyi normal gözüküyor karnında ağrı hissediyor musun ? Dedi evet ara ara oluyor dedim. Erken doğum belirtisi olabilir bol bol istirahat et dedi. Progestan verdi onlem amaçlı. İş dolayısıyla bu biraz zordu tabi. Ben de senin gibi cok korktum. Neyse risk almamak için işten ayrılmak zorunda kaldım. Evde yemek yapma ve süpürmek dışında sürekli yattım. Ona rağmen yine aynı lekelenme oldu ve bu sefer daha fazlaydı. Hemen doktora gittim. Herşeyi normal gözüküyordu yine. Rahim ağzıma falan baktı. NST ye bağladı hiçbirşey çıkmadı. Çalışıyor musun çalışıyorsan istirahat yazicam dedi yok bıraktım işi dedim. 5 litrelik bi damacana dahil kaldirmayacaksin. Topuklu Ayakkabi falan giyme. Rahat şeyler giy. Cinsel ilişki yasak. Yukariya rafa falan birsey almak icin uzanma . En önemlisi istirahat dedi. Öyle yaptım. Su an 31+6yım çok şükür. Zamanında ve saglikla gelsin inşallah bebeklerimiz. 👪❤