Betyil gökçen hanıma gidiyordum pek memnun kalmadım şimdi rabia Merve hanıma gidiyorum ama semt polikliniğinde görev yapıyor ve mükemmel bir doktor 😊 gebe okulundaki arkadaşlarımın tavsiyesi ile ona geçtim. İbrahim kaleli var ben gitmedim ama arkadaşlarımdan gidenler çok memnun.