Arkadaşlar ultrasona göre 11+1 im.Çok kötü grip oldum afedersiniz balgam atıyorum hatta kanlı bile geldi.Büyük ihtimal boğazımdaki tahrişten kan gelir oldu.Başımı kaldıramıyorum bütün doğal şeyleri denedim ama her şeyi çıkarıyorum.Sorum şu 3 ay dolmadan grip olup serum taktıran oldu mu ? Takıyor mu hastaneler? Şimdiden teşekkürler 🙏