Ece06 öncelik normal doğum olmasından yanayım ama sezaryende kotu değil ilk gun zor oluyor yürütüyorlar açın oluyo Ağrı kesiciler Yapılıyor ikinci ayağa kalkmış oluyorsun ama en az 1 haftayı buluyo ağrıların hafiflemesi için .oyuzdne her zaman yürüyüş yapman Lazım o zaman iyileşme sürecini azaltıyor gaz sorununda kalmaz . Normal doğum gibi Bebeğini hemen görüyordun emziriyorsun tabiki belden olursanız eğer genel olursanız bikaç saat sonra bebeğinizi görüyorsunuz uyandıktan sonra . Hayırlı Doğumlar olsun inş