Lamelif Açlık 77 1 saat sonra 115 Normal sanırım tekrar sonuç göstermeye gitmeme gerek yok hastaneye?
Deletedmom143 Lamelif doktora de canim.bende yaptirmisim bana normal dedi.ama bu deyerler diyildi bende.en iyisi doktor
Nergis34 Lamelif bende bugün yaptirdm sonuçlar mesaj olarak geldi bende senin gibi hasteneye nasil gidip gostercem die onu düşünüyorum canim 😊
Lamelif ozge_yasin_budak Canoglumbenm 1 yaşında bebeğim var onla hastaneye gitmek çok zor arabamız olmasına rağmen devlet hastanesinde yaptırdım atayamıyorsun doktoru. Googleda 130 altı normal diyor ama
ozge_yasin_budak Lamelif canım artık devlet hastanesini de arayıp doktoruna bağlanabiliyorsun yardımcı oluyorlar
Nergis34 Canoglumbenm GLUKOZ NORMAL DEĞER 74 .106 MG DL 76 GLUKOZ OGTT 50 GR 1 SAT NORMAL DEGER 70_ 140 138 MG DL
EsZe Nergis34 tokluk için sınırda yorumu yapabilir doktorunuz. Yani diyet önerebilir, ya da belki kesin sonuç için 100’lük yükleme yapabilir. Bence sonucu gösterin doktorunuza
Canoglumbenm Nergis34 açlık şekerin 76 tokluk şekerin 138 çıkmış. Benimde sonuçlarım sana yakın. Benim doktorum bana normal bir sorun yok dedi. Tokluk şekerin 140 üzeri olursa şeker var demek oluyor canım. Bebeğin kaç kilo şuan
Nergis34 Canoglumbenm 31 haftalik ken 2kg çıkmıştı dün farkli bi doktora gittim normal cikti benmde anlamadm
EsZe Lamelif sonucunuz normal çıkmış. Bi sonraki kontrolünüz yakınsa o zaman gösterebilirsiniz diye düşünüyorum