Momof2child benimki oldu canim.😊6 gun adet oldum.6cu gun bitirken iliski yasadik.2 gun sonrasina hamile kalmisim😊😊😊bu kadar erken olmus.ve yumrutlama doneminde kanama oluyordu bende.doktor bakinca bildi yumirtlama dedi.ve iliskiden ihmal et dedi.hamile olma ihtimali goruyorum dedi.19 aralik test yaptim hamile oldugumu 3 haftalik oldugumu oyrendim.😊