Kızlar akşam internette gezinirken Liya ismini gördük bende eşimde çok beğendik sabırlı, sabrın en güzel yanı demekmiş. Çok anlamlı buldum ben açıkçası. Kesin kararımız derken bi yakınımız çocuğa anlamı sabırla ilgili olan isimleri çok tavsiye etmiyorlar deyince eşimin biraz aklı karıştı. Çocuk çok dert çekermiş 😁 bana çok saçma geldi akşamdan beri çok üzüldüm. Tartıştık bile eşimle hevesimiz boğazımızda kaldı yani 🤷🏼♀️ Siz ne düşünüyorsunuz