egemn_mom3 8+3günlük hamileyim kontrolde kalp atışını göremedik geçen hafta görmüştük detaylı usg ye gönderdi yarın gidicem böyle bişey yaşayıp sonra bebbeğinin kalp atışını duyan varmı
seyma281015 egemn_mom3 detaylıya girmene gerek yok bence başka bir hastaneye başka bir doktora daha gitmeniz yeterli. Aynısı başıma geldi
Mucizemedogru Insallah duyarsiniz canim dua et bol bol , bizde rabbimin izniyle haftaya kalp atisini duymaya gidecez
Kumru82 egemn_mom3 canım hiç belirtin olmadımı yani basından beri olan belirtilerin devam ediyormuydu belki ultrasonlari kötüdür baska bir doktora git hemen
egemn_mom3 Kumru82 başından beri sadece gögüs hassasiyetim vardı halada var ağrım sızım hiç olmadı zaten kanama bile olmadı leke bile gelmedi
gozdeyildirim egemn_mom3 bence başka doktorada bi gözükün genelde kalp durmalarında hamilelik belirtleri kayboluyor diyolardı ama sizinkiler devam ediyomuş
egemn_mom3 gozdeyildirim yarın gidicem ümidim yok ama bakalım hayırlısı bizde anlamadık bir anda noldu
Zehralismail Üzülmeyin ama bende aynj şeyleri yaşadım yani kalp atışı durmuştu 9+5 te. Detaylı ultrasona gönderdi orada da kalp atışı yoktu ;( mecbur kürtaj oldum. Ama şuan 10+5 im elhamdulillah. Rabbim size de tekrar nasip etsin
egemn_mom3 Zehralismail amin canım kaç ay sonra hamile kaldın allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin🙏🏼
DiplomaliEvHanimi Zehralismail ne kdr sure sonra kaldiniz ben 37gunde adet oldum ilk. Suan 4.gunum adetimin bitti sayilir
Zehralismail egemn_mom3 6 ay sonra hamile kaldım canım. Ama bana polikistik over dedi dr bi yandan tahliller ilaçlar kullandım bi yandan da korunmadım. En son film ranminden sonra hamile kalabildim
Mervezngn egemn_mom3 benimde 18. Haftada kalbi durmuş anlamadım kanama sancı olmadı 21. Haftada detaylı ultrason da öğrendik kalbi durmuş 3 haftadır nasıl anlamadın dedi hemen kendi doktoruma gittim belki cihaz bozuktur orda duyarım diye bi Ümit gittik aynısını oda söyledi hemen o günün gecesi normal Doğum yaptım. İnşallah hersey yolundadır kaybetmenin acısı cok kötü
Alessia Mervezngn bende 17 haftalıgım en cok korktugun sey o ufakken bırsey hıssetmıyorsunda buyuyunce daha buyuk travma oluyor cok uzuldum canım sebebını soyledımı doktor
egemn_mom3 Mervezngn allah tez zamnda bu güzel mutluluğu tekrar yaşatır sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah. Tevekkül etmekten başka çare yok 🙏🏼