elams1 Kızlar gebelik kolestazı yaşayan var mı ? Bu postu ikinci kez açıyorum lütfen yaşayan varsa yazabilir mi ?
Fgndmn 1 haftadır kullanıyorum yukarıda yazdım ya şu anda geçti düzelir sizinde erken doğuma neden oluyor düzenli kullanın sizde
elams1 Fgndmn yani enzimler düştü mü demek istedim bana sabah akşam kullan dedi inşallah bana da iyi gelir
Fgndmn Bugün kan verdim bakalm birkaç güne çıkar o zaman anlayacağız 🙏🏻 Şimdilik kaşıntı muhtemelen biraz düştü