meyraaasln 7 gündür adet göremedim erken hamilelik testi yaptım ama çıkmadı acaba kan daha mı net olur yoksa başka bi sebep mi var bilenler bakabilirmi
Sivasgelini meyraaasln 10 gun geciktim evde test yaptim direk cikti doktora gittim beta baktirdim yok dedi ya dis gebelik dedi ya gec dollenme dedi 2gun araylq 3kere kan testi verdik en sonunda hamile olduguma kanaat getirdi alttan muane etti
AkileUqur meyraaasln normalde düzenli mi adetin düzenli ise hemen test yap çıkar.. adetin düzensiz ise bişey diyemem..
meyraaasln Duzenli AkileUqur normalde düzenli ama çıkmadı erken gebelik testinde akşam acile gidicem insallah