Aynı durumu ben yaşadım .tıpkı sizin gibi 5 haftalıktım ilk gebeliğimdi. Benim ağrılarım dayanabileceğim türden değildi. İlk başta kahverengi leke olarak başladı daha sonra kanamaya çevirdi , doktorum ilk gebeliğim olduğu için hemen kürtaj yapmak istemedi , 1 hafta kendiliğinden düşmesini bekledik.düşmedi ne yazık ki kürtaj olmuştum. Benim doktorum bilinçli olarak 1 hafta bekletti zehirlenmedim 🙂 , ama tabi sizin durumunuz ne, kanamanın boyutu ne bilemem doktora daha iyi bilir tabi. İhmal etmeyin yazık. Ağrılı bi süreç çünkü biliyorum. Allah sizi yormadan kurtarsın inşallah