Arkadaşlar Salı günü Doğumum var ilk bebeğim spinal olacağım ☺️ Bana desteğinize ihtiyacım var psikolojik olarakda.. acı eşiğim biraz düşüktür ağdada bile biraz zorlanırım o derece ☺️ Kesi ağrısı nasıl bir sızlama tarifi var mı birde gaz çıkarma sorunum var eşim bile hıc şahit olmamıştır ☺️ O konuda da hemen rahatlamam için önerebileceğiniz birsey varsa bilmek isterim ☺️ Bol bol dua edin ne olur benim de hep dualarımdasınız sağsalim kavuşayım oğluma teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun ☺️❤️