MrTGcE bende kullandım yararını gördüm doktor tavsiyesiyle aldığınız için bi sorun olucağını düşünmüyorum asıl sorun kullanmazsanız olur kaşıntınızda varsa eğer artı olarak ben hindistan cevizi yağımı çatlaklarım oluşmasın diye sürüyordum netde mantar emfrksiyonuna iyi geldiğini gördüm 3 günde kaşıntımı kesti yanındada onu kullanabilirsiniz geçmiş olsun