Esraogey ciğer geliştirici vurulmadım genelde 32.hafta öncesi vuruluyor birde bebeklerin gelişimini takip eden doktorum gerek görmedi,hiçbir erken doğum riskim sıkıntım vs olayım yoktu,3gün temizlik yapınca paldır küldür suyum geldi,doktoruma göre 37.haftayı bile görürüz diyordu ama temizlik olayı hızlandırdı doğumu,bebeklerim küvezde 18gün kaldılar emme refleksi gelişmesi için ve ısı dengesini sağlamaları için,solunum cihazına bağlanmadılar,kiloları 2350 ve 2035,hiç merak etme senin haftan çok çok iyi maşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah,küvez olayı inan ki hafta ve kilolar ile çok net belli olmuyor,birçok şeye bakıp değerlendirme yapılıyor,şimdiden çok güzel 👍🏻 geçsin doğumun