Medine55 Samsun’a gelin geldim Doğumum yaklaşıyor kadın Doğum hastanesinde tek kişilik oda tercih edilebiliyormuş diye duydum para vermek gerekiyor Muş bilen var mı
nisanisa Medine55 ben sordum canım yokmuşmöyle bişey zorunluysa doktorun isteyebiliyomuş anca tek kişilik oda neden orda doğum yapıcaksın
Medine55 nisanisa nerde yapabilirim ki özeller çok pahalı 🤔 hiç bilmiyorum buraları hastaneleri baştan
Drysmsn Elinizden geldiğince o hastane de doğum yapmayın bende samsunluyum bütün hastaneler çok güzel fakat doğum hastanesini bir türlü düzeltemediler
Medine55 Drysmsn nerde yapabilirim ki özeller çok pahalı 🤔 hiç bilmiyorum buraları hastaneleri baştan beri oraya gidiyorum