BaharSefvan Ebbruu ben bi aydır yanıyorm canım ya geçmiyor hele de geceleri yatamıyorm kafamı yüksek tutmaya çalışıyorum
Gamze895 32 haftalığım aynı durumdayız 🙄 korkumdan doyasıya yiyemiyorum azcık azcık yiyorum. Başını yüksekte tutmaya çalış biraz da olsa iyi geliyo
Neseozkan Ebbruu canım ılık süt çok iyi geliyo bana bi de rennie çiğneyebilirsen günde 4 kereden fazla alma. Çocuğada bi zararı yok doktoruma sordum