Bende bebe yağı kullanıyorum kızlar sadece karnıma sürdüm ben totiş ve bacaklarimda çatlak olacağı hiç aklıma bile gelmedi oralara surmedim haliyle kilo alınca oralar catladi 😬😬😬 aman siz unutmayın oraları yaglanin iyice🤣🤣🤣 Gerçi yine olacağı varsa oluyor bebislerimizden en güzel izler onlar😍😍😍