Sağlık ocağında hemen korkutuyorlar bazısı ümitlendirmemek için. Ben de adetime 4 gün kala yaptırdım 264 çıktı. Kimyasal olabilir boş olabilir vesaire vesaire. Değer çok da düşük değil halbuki. Ben de hiç acele etmedim. 8. Haftamda kadın doğuma gittim. Kese göründü görünmedi, kalp atışı duyulmadı bilmem ne hiç bi stres çekmemiş oldum :) herşeyini gördüm ilk gittiğimde :)