Yaptırıp yaptirmamak konusunda çok kararsız kalmıştım saatlerce burada daha önce açılan postları okudum ve yaptırmaya karar verdim iyi ki yaptırmışım bende yoktur yaptırmak çok gereksiz bebeğime zarar diye düşünenlerdendim ama yapmasaydim bebeğime daha çok zarar verecekmişim bugün şeker yüklemesi yaptırdım ve sonuç şeker çıktı lütfen ihmal etmeyin