kızlar merhaba 2 gündür hareketleri çok hafif hissediyorum.Gün içinde çalıştığım için zor hissediyorum ama akşamları sırtüstü yatıyorum o zaman hareketleniyor. Tekme değilde kımıldama dönme gibi oluyor. Yine de korkmuyor değilim sizde hareketler nasıl ?