Aysedgrlikrkmz canım benim 2 gündür başladı sırt ve kaburga ağrım uyutmuyor gece. Sola yatıyorum kaburgama baskı yapıyor sağa yatınca kızım tekmeliyor sırt üzerini artık yatamıyorum kaşıklarıma baskı yapıyor 2 gün öncesine kadar yatabiliyordum. Gece saat 3-4 te uyuyakalıyorum onda da yarım yamalak uyuyorum öğlen 11-12 de anca uyanıyorum. Kızımın anne yanı beşiği,emzirme sandalyesi aldık geldi. Şimdi odasını sipariş verdik o gelecek bayramdan sonra. Bir kaç hastane çıkışı aldım reflü yatağı aldım öyle tamamlamaya çalışıyorum. Lahusa terliği taçı ve takı yastığı yaptırdım birde kızıma benimle aynı taç yaptırdım 🥰🥰❤️🧿🧿🧿