Hanımlar 8 senedir spiralle korunuyordum. Tekrardan bebek istedik 4 ay önce sipiralli çıkardım. Yalnız hiç göğüs ağrısı çekmeyen ben 4 aydır yumurtlama döneminden itibaren adet günüme kadar sürekli göğüs ağrısı, dolgu ve göğüs üçlarına dahi dokunamama gibi bir şikayetim var. Neden acaba hamilede kalamıyorum acaba hormonal bir bozuklukmu var?