Kızlar yarın 40 ım doluyor. Bu 40 hafta tam 9 ayımı kapsıyor yoksa 9 ay 10 günmü hesaplamalarda hep bi karışıklık yaşıyorum. Birde doğuma dair belirtileriniz varmı. Benim sabah yoğun ve sarı renkte akıntım geldi. İnternette nişan resimlerine baktım o renkte nişan oluyormuş. Sizde bu durumu yaşayan varmı