5 buçuk haftalık gebeyim. Biraz fazla kahverengi lekem var. Dün acile gittim bi sıkıntı görülmedi kanama alanı vs. Bişey görülmedi. Progestan kullanıyorum aspirin kullanıyorum. Leke henüz kanamaya çevrilmedi kanama olmasından da korkuyorum. Böyle yoğun lekelenme yaşayıp sağlıkla gebeliğine devam eden varmı??