Kızlar merhaba 40+4deyiz ve ne sancı var ne başka bişey geçen haftaki muayenemizde 1parmak açıklığım olduğunu söyledi doktorum ve suni sancıyla deneyeceğini söyledi. Suni sancı almış arkadaşlardan bilgi alabilir miyim nasıl ilerliyor çok mu zor daha az acıyla kurtulmam için sancı geldiğinde neler yapmalıyım yardımcı olur musunuz 🤰🏼🤰🏼🐣🌸💃🏼✌🏼✌🏼☺️