Berkos üzülme sakın ya olmazsa da dünyanın sonu değil bir dahaki aya olur çok zor biliyorum ama kendini biraz rahatlatmaya çalış bak ne güzel bebek istiyorsun yapabilecek durumdasın Rabbim sana bu gücü kuvveti vermiş umut Allahtandır bu ay olmasa bile azıcık beklersin Allah aşkına 30 gün dediğin nedir ki hemen geçer bakarsın ki bir daha ki ay hamilesindir belki de bu ay hamilesin şuan içinde bir bebiş var iki günün sonunda herşey belli olur inşallah kendini mutsuz hissetme lütfen Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin en kısa zamanda