Mayasey ne riskiniz var? Tabi gitdim kontrollerden falan memnunum bide uni hastanesi riskli gebelikler icin en iyisi zaten. Yenidogan unitesi, gerektiginde ilk yardim yapilabilir olmasi cok cok önemli. Onun icin egeyi sectim ben. Cok sukur bir risk yok ama yinede ne olur ne olmaz icim rahat olsun die uni sectim