Mece Selam kızlar adetim 5 gün gecikti ama test yapmaya korkuyorum çünkü 3 senedir hep hüsran yaşıyorum ayrıca ciddi kansızlığım var adet gecikmesine engel olur mu fikri olan yazabilir mi lütfen kasık ağrım ve halsizlik var aynı zamanda 1 hafta önce pembe lekelenme yaşamıştım ve geçmişti şimdiden teşekkürler
Ecrinbzkrt Mece cnm aman aman fıkrım yok ama tek bıldıgım kansızlık adetınle alakası yok o gelır yıne gelır benım kayınvalıdem genc mesela kandızlıgı var ılac kullanıyor ama bu konuda gecıkmede yasamıyor duzenlı kanaması oluyor
Burcu92 Mece kansizlikla adetin alakası yok canım, çünkü bende akdeniz anemisi var kanım hep 7 8 oluyor. Yani onla alakası yok . Inşallah hamilesindir ,belki o pembe lekelenme yerleşme kanamasidir. Allah gönlüne gore versin 🙏
Burcu92 Mece ama bazen de 5 gün az olabiliyor test için çünkü geç döllenme falan olduysa çıkmaz belki sen testi yap çıkmazsa bekle 1 2 gün sonra kan ver bence cnm.
Hazelkrnz 5 gün az bi süre değil bence yap canım inşallah çıkar ama diğer sorunla ilgili pek bişey bilmiyorum üstte kalsın 🙏
Sivasgelini Mece allahim hayirlisiyla nasip etsin sana saglikli hayirli bi evlat insallah bir iki gun daha bekle varsa bile cikmayabilir belli olmaz bekle allahin izniyle insallah vardir gebeligin
dorukcumm Mece olabiliyo bende de aynı durum yaşanmıştı hatta 8 gün falan olmuştu bende bi şüphe aile hekimine gitmiştim ve akşamına regl olmuştum
Tugce1803 Mece 1 hafta önce yaşadığın yerleşme kanaması olabilir canım daha fazla bekleme bir kan tahlili yaptır
berguzar1987 Mece canım ben söylediğin belirtilerden gebe olduğunu düşünüyorum en büyük belirti yerleşme lekelenmesi bence inşaallah bu sefer allah gönlündekini versin ama bence hamilesin