Merhabalar 33 haftalığım herhangi bir ağrım Yok yataktan otururken ama ayağa kalkıp adım atınca sol kaşığımda batma oluyor ama sadece adım atarken oluyor bu sizce nedir böyle birşey yaşayan varsa lütfen bilgi verin Bebek aşağımı inmiş oluyor bu durumlarda 😕😕😕😕