Pnarozbulut Çok ağrılı geçiyor kızlar geceleri uyumam imkansız 1. Ve 2. Evrede ama haftam ileri olduğu için birşey yapmayalım biraz sabret dedi dokturum ama nasıl dayanıcam bilmiyorum 😞
Pamugum Pnarozbulut bende şuan 36.haftadym benmde böbrekte büyüme var malesf katlancaz doguma az kaldıgı için ama benmki kaçıncı derece bilmiyorum 26 mm büyüme