Mryu Tabi en doğrusu.Ben bi de çok dikkatli beslenen biri değilim.Arada bir dilim pasta da yerim,pirinç pilavı da,bir tabak meyve de.Aslında çoğumuz gibi 😅Dolayısıyla bir şey varsa çıkmasını ve öğrenmeyi istedim ki ona göre davranayım.İki arkadaşımda yüklemede şeker tespit edildi bir de o da etken oldu.Yine de karar sizin kendi şartlarınızı göz önüne alarak.İşlem totalde 2,5 saat süren basit bir işlem ama korkulacak bir şey yok onu hiç düşünmeyin.Bitince bir yemek yer, biraz uyku çekersiniz,bitti gitti.☺️