Rabiabck10 Kızlar 23 haftalık hamileyim bebeğim karnımda toplanıyor sertleşiyo korktum acaba bi sorun mu var diye bide çok bel ağrım ve bacak ağrım var fazla ayakta durunca yürüyemicek gibi oluyorum normal mi sizce ?🤔
Neseozkan Rabiabck10 canım kasılman varsa bi doktora görün derim haftan erken, erken doğum riski olabilir
ezehra Rabiabck10 günde 4 ten fazla kasılma olmuyorsa normal demişti doktor bana. 33+5 im şuan ve benimde 20 li haftalarda daha çok belim ağrıyordu yinede ihmal etme git görün ben gitmiştim çok şükür bişey olmamıştı normla demişti ama herkeste aynı olmayabilir.
Rabiabck10 Neseozkan rahmimde kasılmalarım oluyo evet belim ve bacaklarım çok kötü yürüyemicek halde oluyorum bazen
Kelebegimmm Benim belim fena.ne tarafa yataam olmuyor ayakta dursam yine ağrıyor aceba sonuna kadar böylemi gider
Rabiabck10 Kelebegimmm aynı şeyleri bende düşünüyorum şimdiden böyleysek son zamanlar yürüyemicez herhalde