[silindi] Glshela Kaçıncı haftadan sonra belli oluyor normal ya da sezaryen olacağı? Merak ediyorum da 😀
ddmnrdgn Glshela şimdilik 39+2 dedi doktor ama son kararı haftaya çarşamba nstye göre verecek. Şu an 36+5. Bütün alalım dese tamam derim o kadar yoruldum ☺️
Sevim97 Glshela bende kendi isteğimle sezeryan olucam ama doktorumla tam olarak konuşamadık daha ntsye bağlanıcam 37. Haftada sanırım ona göre gün vericek 39 alıyormuş doktorum ama inanın bugun gel dese gidicem bende çok yoruldum
Glshela [silindi] Anne istiyorsa doktor söylüyor 38-39 vs diye, ama zorunlu Sezeryansa gene doktor belirliyor
Tugramoms [silindi] doktorum bana 35den sonra hangi doğum şekli istiyorsun vs konuşacağız zaten ddi bende sabırsızlıkla bekliyorum gün almayı